Friday, January 3, 2014

Selamat Tahun Baru Masihi 2014

As-salam
Walaupun hari ni dah 3hb 1, aku tetap nak ucap gak Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua penulis blog dan pembaca blog aku yang tak seberapa ini. Semoga tahun ini berjaya kita tempuhi dengan berkat dan rahmat Allah. Semoga kita menjadi insan yang lebih baik dan berjaya. InsyaAllah.
Setiap kali masuknya tahun baru, mesti ramai yang sibuk bertanya akan azam baru masing-masing. So, aku pun nak juga senaraikan azam tahun baru 2014.
1. Jadi muslim yang lebih baik.
2. Jadi semakin rajin dan sistematik.
3. Dapatkan kerja yang aku minat dan gaji tinggi.
4. Jadi seorang yang pandai berjimat dan rajin menabung.
Itu je kot azam baru aku kali ni. Korang punya azam plak bagaimana? Jangan lupa share kat ruang komen yerk.

10 comments:

  1. Selamat tahun baru juga buat anda... semoga Allah mempermudahkan segala urusan di tahun 2014 ini

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru 2014 adik.. semoga semua azam dan perancangan itu menjadi kenyataan, insya-Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @mizz aida.

      InsyaAllah. Doakan saya yerk.

      Delete
  3. Selamat thn baru imran.semoga azam thn baru ni dpt dilaksanakan ^_^

    ReplyDelete
  4. @adrianna syaz

    insyaALLAH. doa-doakan lah saya yerk.

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru.. smoga azam tahun nie tercapai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @hafiza

      Selamat tahun baru juga. Hehe. InsyaAllah. Bersama2x kita brusaha.

      Delete
  6. slmt taun baru.., taun ni aku xder azam pun., uhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Xpe. Asalkan diri kita semakin bagus dari sebelum ni.

      Delete

ImFact: JENAMA KERETA YANG ADA NAMA CINA

Assalamualaikum Baru-baru ni duk kecoh kononnya Proton kena tukar nama selepas Geely milik syarikat China membeli 49.9% lot saham P...