PENGUBAT HATI

it's never easy to stand when the storm hits. and that's exactly the point. by sending the wind, HE brings us to our knees; the perfect position to pray - Yasmin Mogahed

Friday, January 3, 2014

Selamat Tahun Baru Masihi 2014

As-salam

Walaupun hari ni dah 3hb 1, aku tetap nak ucap gak Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua penulis blog dan pembaca blog aku yang tak seberapa ini. Semoga tahun ini berjaya kita tempuhi dengan berkat dan rahmat Allah. Semoga kita menjadi insan yang lebih baik dan berjaya. InsyaAllah.

Setiap kali masuknya tahun baru, mesti ramai yang sibuk bertanya akan azam baru masing-masing. So, aku pun nak juga senaraikan azam tahun baru 2014.

1. Jadi muslim yang lebih baik.
2. Jadi semakin rajin dan sistematik.
3. Dapatkan kerja yang aku minat dan gaji tinggi.
4. Jadi seorang yang pandai berjimat dan rajin menabung.

Itu je kot azam baru aku kali ni. Korang punya azam plak bagaimana? Jangan lupa share kat ruang komen yerk.

10 comments:

Ida Scripters said...

Selamat tahun baru juga buat anda... semoga Allah mempermudahkan segala urusan di tahun 2014 ini

amirul imran said...

@ida

amin... hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat tahun baru 2014 adik.. semoga semua azam dan perancangan itu menjadi kenyataan, insya-Allah.

amirul imran said...

@mizz aida.

InsyaAllah. Doakan saya yerk.

adrianna syaz said...

Selamat thn baru imran.semoga azam thn baru ni dpt dilaksanakan ^_^

amirul imran said...

@adrianna syaz

insyaALLAH. doa-doakan lah saya yerk.

Hafiza AizZawa said...

selamat tahun baru.. smoga azam tahun nie tercapai...

amirul imran said...

@hafiza

Selamat tahun baru juga. Hehe. InsyaAllah. Bersama2x kita brusaha.

zuhdi sanusi said...

slmt taun baru.., taun ni aku xder azam pun., uhuhu

amirul imran said...

Hehe. Xpe. Asalkan diri kita semakin bagus dari sebelum ni.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates