catatan hati seorang perantau hakiki

ASSALAMUALAIKUM

Sekiranya anda seorang yang gemar melancong, anda pastinya sering menggunakan penerbangan AirAsia yang menawarkan tambang terendah dalam talian ke lebih 130 destinasi di seluruh Asia. Seperti syarikat penerbangan yang lain, AirAsia juga mempunyai program penerbangan kerapnya yang tersendiri iaitu Freedom Flyer Programme (FFP) AirAsia.


FFP merupakan satu sistem yang membolehkan anda memperoleh Mata Ganjaran BIG (BIG point) berdasarkan jumlah yang dibelanjakan dan jenis tambang yang dipilih. Semakin banyak yang anda belanjakan pada tiket anda, lebih banyak Mata Ganjaran BIG anda akan dapat. 

TETAPI, ada cara lain untuk anda mendapatkan Mata Ganjaran BIG tersebut tanpa perlu membeli tiket penerbangan AirAsia, iaitu dengan menjawab kaji selidik oleh YouGov.


Setiap kaji selidik yang dijawab, anda akan diberikan 150 hinga 200 mata. Dengan setiap 5,000 mata terkumpul, anda boleh menukarkannya kepada Mata Ganjaran BIG dengan 2500 mata.


Dan dengan Mata Ganjaran BIG tersebut, anda dapat menggunakannya untuk menebus penerbangan dengan AirAsia. Jadi apa tunggu lagi? Jom jawab kaji selidik dengan YouGov! (tekan sini untuk ke laman web YouGov)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan